Uitnodiging jubileum nachtvisevenement.

Zaterdag, 8 juni 2019 (20:00) - Zondag, 9 juni 2019 (08:00)

Visvijver HSV "de Hering" Schinveld

Beste sportvisser,

Zoals reeds bekend gemaakt is tijdens de voorbije jaarvergadering, vindt in de nacht vanaf zaterdag 8 juni 20.00u tot zondag 9 juni 8.00u een nachtvisevenement plaats.
Deze activiteit wordt georganiseerd door een van onze leden, Pascal Hermans, in het kader van het 60-jarig bestaan van de vereniging.
Het doel is gezellig samen vissen (er zal geen wedstrijd gevist worden).

Door eenieder mag vrij gevist worden. Plaatskeuze voor deze visnacht is vrij; de gehele vijver is beschikbaar.
Er worden geen bezoekers op het terrein toegelaten tijdens de nachtvistijden van dit evenement.
Deelname aan deze activiteit kost €3,= te voldoen aan het water bij de start van het nachtvissen.
Op dat moment ontvang je ook de nachtvisvergunning als bewijs dat je deze nacht aan onze vijver mag vissen.
Naast het normale vijverreglement van de vereniging dien je je ook te houden aan onderstaande aanvullende regels behorende bij deze activiteit.
Iedereen die mee wil doen kan zich inschrijven op de inschrijflijst in BovenWater (op het prikbord naast de deur van onze verenigingsruimte) vanaf 1 mei; uiterlijke inschrijfdatum woensdag 5 juni.
Er kunnen maximaal 25 personen deelnemen. Mimimum leeftijd voor deelname is 18 jaar.

Hopelijk tot ziens op 8 juni,
veel visplezier toegewenst,

Pascal Hermans, Ivo Baten,
Organisatie secretaris