Koppel Jeugd - Volwassene HSV "De Hering"

Zaterdag, 24 augustus 2019 (10:00)

Visvijver HSV "De Hering" Schinveld

KOPPELWEDSTRIJD JEUGD-VOLWASSENE

Op zaterdag 24 augustus wordt een schitterende koppelwedstrijd voor de jeugd van HSV De Hering georganiseerd.
Deze wedstrijd zal gevist worden van 10.00 uur tot 13.00 uur.

Aan deze koppelwedstrijd mag iedere jeugdvisser tot en met 17 jaar deelnemen samen met een volwassen persoon (vanaf 18 jaar).
Hierbij kan gedacht worden aan vader, moeder, opa, oma, buurman, familie of wie dan ook.
Deze volwassene hoeft trouwens niet persé lid te zijn van H.S.V. "De Hering", zodat ook mensen die normaal niet vissen toch met de jeugdvisser eens een keer kunnen vissen om te ervaren hoe leuk dat is.
Ook jeugdvissers die mee willen doen, maar geen koppelgenoot kunnen vinden, mogen meedoen. Meld je dan wel van tevoren even aan via onderstaand mailadres.

Het inschrijfgeld voor deze wedstrijd bedraagt € 3,= per koppel.
Prijzen 1 op 1 tbv de deelnemende jeugdvissers. De volwassenen ontvangen een attentie.

- Loting zal plaatsvinden om 9.00 uur in de verenigingsruimte van HSV De Hering. Uiterlijk om 9.00 uur inschrijven.
-Er dient gevist te worden met een vaste hengel. Hengellengte maximaal 7 meter.
-Iedereen moet zelf vissen.
-Er wordt gevist op aantal en gewicht. Alle gevangen vis telt mee. Gebruik van een schepnet en een goed leefnet is verplicht, evenals het gebruik van een onthaakmat bij het onthaken van een grote vis op de grond (lenen van de buren mag ook) Mocht je geen eigen leefnet hebben, meld dit dan even dan zorgt de jeugdcommissie hiervoor.
-Alle deelnemers dienen zelf voor aas en voer te zorgen. Elk koppel mag maximaal 2000 gram gebruiksklaar voer en aas bij zich hebben. Dit is inclusief voer, maden, casters, wormen, pellets, mais en alle andere voer- en aassoorten. Er mag niet met vers de vase (muggenlarven) gevist of gevoerd worden.

Om deel te nemen aan deze wedstrijd dien je je vooraf aan te melden. Dit kan via email info@hsvdehering.nl of op de inschrijflijst in Boven Water.
Inschrijven uiterlijk bij voorkeur voor donderdag 22 augustus. Alle info vind je ook Hier

Hopelijk tot ziens bij deze leuke jeugdactiviteit.

De jeugdcommissie van HSV de Hering.

www.hsvdehering.nl
www.facebook.com/HSVdeHering