Juli 2024

Nieuwsbrief HSV de Hering - Juli 2024

Beste leden,

Graag wil ik jullie in deze nieuwsbrief enkele belangrijke updates vanuit het bestuur mededelen.

Afscheid en dankwoord

Met gemengde gevoelens melden we dat Pascal Hermans, onze voormalige secretaris, en Peter Schijns, een gewaardeerd bestuurslid, hun functies hebben neergelegd. Pascal en Peter hebben zich jarenlang met hart en ziel ingezet voor onze vereniging en hun bijdrage is van onschatbare waarde geweest. We willen hen beiden dan ook hartelijk danken voor hun inzet.

Nieuwe secretaris

In mei zag ik de vacature voor secretaris en heb ik meteen mijn interesse kenbaar gemaakt. Na een goed gesprek met het bestuur ben ik benoemd tot waarnemend secretaris. Het is een eer om deze rol te mogen vervullen en ik kijk ernaar uit om met jullie samen het beste ervan te maken en onze vereniging nog verder te laten groeien.

Oproep voor Coördinator Catering

We zijn momenteel dringend op zoek naar een nieuwe Coördinator Catering. Deze vrijwilligersfunctie biedt een geweldige kans om betrokken te zijn bij onze activiteiten en om je eigen ideeën in te brengen. Heb je interesse of ken je iemand die geschikt zou zijn voor deze rol? Neem dan contact met ons op! Hieronder vind je de vacature nogmaals toegevoegd voor meer informatie.

Nieuw logo

Ons logo is verouderd en daarom hebben we een tijdelijk vervangend logo gemaakt. Het definitieve logo moet nog worden ontworpen en gekozen. We zullen jullie hier ter zijner tijd over informeren en betrekken bij het keuzeproces.

Dat was het voor nu. Mocht je vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Ik kijk ernaar uit om jullie allemaal te ontmoeten tijdens de volgende ledenvergadering of wellicht al eerder bij de vijver.

Met vriendelijke groet,

Ben Boden