Verenigingslijst van viswateren

Ligging visvijver HSV De Hering:

Aan de Voeëgelsjtang 1 te Schinveld

internet: www.hsvdehering.nl

Verenigingslijst van viswateren

Hengelsportvereniging ‘De Hering’ Schinveld 2019-2020-2021

Het bestuur van H.S.V. De Hering te Schinveld verklaart dat:
De houder van deze lijst mag vissen in het viswater van de vereniging (weergegeven op de achterzijde van deze lijst), mits hij / zij tevens in bezit is van een geldige (jeugd) VISpas van de vereniging en deze kan tonen.
De (jeugd) VISpas is het lidmaatschapsbewijs van de vereniging.

Hengelsportvereniging De Hering is gevestigd te Schinveld en telt circa 400 aangesloten sportvissers. De vereniging zorgt voor goede vis mogelijkheden in Schinveld e.o. Hiertoe beschikt de vereniging over een eigen viswater, verzorgt zij jaarlijks vis cursussen voor de jeugd, organiseert zij diverse viswedstrijden en behartigt zij lokaal de belangen van de sportvissers.

De hengelsportvereniging is aangesloten bij Sportvisserij Limburg en Sportvisserij Nederland.
Tijdens de jaarlijkse ledenvergadering kunnen de leden beslissen over het beleid van de vereniging. Voor het uitvoeren van haar activiteiten heeft de vereniging
vrijwilligers nodig. Mocht u geïnteresseerd zijn, dan kunt u zich opgeven bij het bestuur.

Deze Lijst van Viswateren is alleen geldig in combinatie met een geldige (jeugd) VISpas van H.S.V. De Hering.
De houder van deze documenten dient zich te houden aan de regels zoals die in het vijverreglement vermeld staan. Het actuele vijverreglement wordt jaarlijks na de jaarvergadering verstrekt aan de leden en is in te zien op de website en de publicatieborden.