60 jaar jubileum Jeugddag 2019

Op zondag 23 juni zal aan onze visvijver voor al onze jeugdleden een jeugddag georganiseerd worden.
Wij willen alle jeugdleden dan ook van harte uitnodigen deel te nemen aan dit spetterend spektakel.
Deelname is mogelijk voor de jeugdvissers t/m 17 jaar welke lid zijn van HSV de Hering.
Er zal onder andere een viswedstrijd plaatsvinden met schitterende prijzen voor alle deelnemers.
Ook zal een leuk spellenparcours georganiseerd worden . Ook hierbij zijn leuke prijzen te winnen.
Jullie worden om uiterlijk 10.00 uur aan de visvijver verwacht. Neem uiteraard je visspullen mee. Voor voer en aas wordt door de vereniging gezorgd. Een leefnet mag niet gebruikt worden en hoef je dus ook niet mee te nemen. Zorg ook voor droge kleren voor na de spellen, je loopt het risico nat te worden.
Om deel te nemen aan deze jeugddag dien je je vooraf aan te melden.
Dit kan via email info@hsvdehering.nl. Inschrijven uiterlijk vrijdag 21 juni.

Het dagprogramma ziet er als volgt uit:
10.00 uur loten voor viswedstrijd
10.30 – 11.30 uur vissen eerste helft
11.30 - 12.00 uur pauze
12.00 - 13.00 uur vissen tweede helft
13.30 – 15.00 uur spellenmiddag
15.00 uur prijsuitreiking viswedstrijd en spellenmiddag

Tbv hulp van de vissers gedurende de wedstrijd zullen voldoende leden van de jeugdcommissie en het bestuur aanwezig zijn. Deelnemers in de categorie B mogen door een eigen helper geholpen worden.
Zij moeten echter wel zelf vissen.
Ook seniorleden, ouders, opa's & oma's en andere supporters zijn uiteraard van harte welkom. Zij kunnen vanaf het mooie terras van het bezoekerscentrum bij de vijver
 en het grasveld bij het spellenparcours, genieten van de verrichtingen van de kinderen. Deelname aan deze jeugddag is uiteraard gratis.

alle info vind je hier